Мета курсу (інтегральна компетентність) – Здатність  розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми технічного і технологічного характеру, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов у виробничих умовах підприємств харчової промисловості та  у процесі навчання, що передбачає  застосування теоретичних основ  та  методів харчових технологій.

 

Цілі курсу (програмні компетентності):

Загальні

  •  Знання і розуміння предметної області та професійної діяльності.
  •  Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  •  Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
  •  Здатність до пошуку та аналізу інформації з різних джерел.
  •  Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  •  Навички здійснення безпечної діяльності.
  •  Прагнення до збереження навколишнього середовища.
  •  Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для забезпечення здорового способу життя.

Фахові

  •  Здатність впроваджувати у виробництво технології харчових продуктів на основі розуміння сутності перетворень основних компонентів продовольчої сировини впродовж технологічного процесу.
  •  Здатність організовувати та проводити контроль якості і безпечності сировини, напівфабрикатів та харчових продуктів із застосуванням сучасних методів.
  •  Здатність проводити дослідження в умовах спеціалізованих лабораторій для вирішення прикладних задач.
  •  Здатність проводити дослідження в умовах спеціалізованих лабораторій для вирішення прикладних задач.
  •  Здатність до розв’язання складних спеціалізованих задач та вирішення проблем в галузі харчових технологій на основі розуміння сутності їхнього виникнення.

 

Програмні результати навчання

  •  Знати і розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі харчових технологій.
  •  Виявляти творчу ініціативу та підвищувати свій професійний рівень шляхом продовження освіти та самоосвіти.
  •  Уміти застосовувати інформаційні та комунікаційні технології для інформаційного забезпечення професійної діяльності та проведення досліджень прикладного характеру.
  •  Знати наукові основи технологічних процесів харчових виробництв та закономірності фізико-хімічних, біохімічних і мікробіологічних перетворень основних компонентів продовольчої сировини під час технологічного перероблення.
  •  Знати і розуміти основні чинники впливу на перебіг процесів синтезу та метаболізму складових компонентів харчових продуктів і роль нутрієнтів у харчуванні людини.
  •  Визначати відповідність показників якості сировини, напівфабрикатів і готової продукції нормативним вимогам за допомогою сучасних методів аналізу (або контролю).
  •  Мати базові навички проведення теоретичних та/або експериментальних наукових досліджень, що виконуються індивідуально та/або у складі наукової групи.
  •  Підвищувати ефективність роботи шляхом поєднання самостійної та командної роботи.
  •  Вміти розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати проблеми в галузі харчових технологій на основі розуміння сутності їхнього виникнення.