Мета курсу — розкриття теоретичного змісту екологічних основ ведення садово-паркового господарства з урахуванням сучасних досягнень науки і практики включаючи відтворення та формування паркових біоценозів в урбанізованому середовищі. Дисципліна «Еколого-орієнтоване ведення садово-паркового господарства» включає комплекс спеціальних прикладних положень, їх теоретичне обґрунтування, аналіз існуючих та перспективних технологій створення, формування і вирощування паркових ценозів на засадах сталого екологічного розвитку. Дисципліна базується на низці фундаментальних та спеціальних дисциплін, серед яких екологія, ботаніка, дендрологія, ґрунтознавство тощо інших.

Головними завданнями вивчення дисципліни є формування ґрунтовних теоретичних знань з екологічних основ ведення садово-паркового господарства, набуття необхідних практичних умінь використання теоретичних знань для вирішення управлінських проектних і виробничих завдань з відтворення біоценозів та ведення садово-паркового  господарства з урахуванням принципів екозбалансованого розвитку.

Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати комплексні проблеми включно з прийняттям рішень щодо відбору даних та вибору методів досліджень при вивченні об’єктів садово-паркового господарства та їх компонентів (відповідно до спеціалізації) у різних просторово-часових масштабах із використанням комплексу міждисциплінарних даних.

Загальні компетентності згідно освітньо-професійної програми:

ЗК. 3.  Здатність приймати обґрунтовані рішення, планувати і здійснювати комплексні дослідження на сучасному рівні з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій на основі цілісного системного наукового світогляду з використанням знань в області історії і філософії науки.

ЗК. 4.  Здатність виявляти, отримувати і аналізувати інформацію з різних джерел, організовувати та керувати інформацією.

ЗК. 5.  Здатність розробляти та управляти науковими проектами, ініціювати організації досліджень в галузі науково-дослідницької та інноваційної діяльності з урахуванням фінансування науково-дослідницьких робіт.

ЗК. 6.  Здатність до участі у роботі вітчизняних та міжнародних дослідницьких колективів з вирішення наукових і науково-освітніх завдань.

ЗК. 8.  Спроможність ефективно працювати в команді, спілкуватися з фахівцями та експертами різного рівня інших галузей знань.

ЗК. 10.            Здатність здійснювати професійну науково-дослідну та виробничу діяльність зберігаючи природне та культурне надбання.

ЗК12. Здатність генерувати нові науково-теоретичні та практично спрямовані ідеї

Фахові компетентності згідно освітньо-професійної програми:

ФК. 2. Вміння формалізовувати фахові прикладні задачі в галузі садово-паркового  господарства, алгоритмізовувати їх.

ФК.6. Здатність до ретроспективного аналізу наукового доробку у напрямі дослідження паркових біогеоценозів та урбанізованих екосистем.

ФК.8. Здатність до здійснення моніторингових досліджень на основі використання матеріалів вивчення екологічного стану середовища урбанізрваних екосистем.

В результаті вивчення дисципліни аспірант моє набути наступні програмні результати навчання: ПРН. 1. Володіти сучасними передовими концептуальними та методологічними знаннями при виконанні науково-дослідницької та/або професійної діяльності і на межі предметних галузей знань.

ПРН. 2. Мати ґрунтовні знання предметної області та розуміння професії, знання праць провідних вітчизняних та зарубіжних вчених, фундаментальні праці у галузі дослідження, формулювати мету власного наукового дослідження як складову загально-цивілізаційного процесу.

ПРН. 4. Знати процедуру встановлення інформаційної цінності та якості літературних і фондових джерел.

ПРН. 6. Уміти проводити критичний аналіз, оцінку і синтез нових наукових положень та ідей.

ПРН. 7. Ініціювати, організовувати та проводити комплексні дослідження в галузі науково-дослідницької та інноваційної діяльності, які приводять до отримання нових знань.

ПРН. 8. Формулювати наукову проблему з огляду на ціннісні орієнтири сучасного суспільства та стан її наукової розробки, робочі гіпотези досліджуваної проблеми, які мають розширювати і поглиблювати стан наукових досліджень в обраній сфері.

ПРН. 9. Аналізувати сучасні наукові праці, виявляючи дискусійні та мало досліджені питання, здійснювати моніторинг наукових джерел інформації стосовно досліджуваної проблеми, встановлювати їх інформаційну цінність шляхом порівняльного аналізу з іншими джерелами

ПРН. 10. Проводити професійну інтерпретацію отриманих матеріалів на основі сучасного програмного забезпечення з використанням існуючих теоретичних моделей, створювати власні об’єкт-теорії. 

ПРН. 11. Мати досвід спілкування в діалоговому режимі з широкою науковою спільнотою та громадськістю у відповідній галузі наукової та/або професійної діяльності.

ПРН. 13. Професійно презентувати результати своїх досліджень на вітчизняних та міжнародних наукових конференціях, семінарах, мати досвід практичного використання іноземної мови у науковій, інноваційній та педагогічній діяльності.

ПРН. 14. Мати досвід роботи в команді, навички міжособистісної взаємодії.

ПРН. 15. Використовувати сучасні інформаційні та комунікативні технології при спілкуванні, обміні інформацією, зборі, аналізі, обробці, інтерпретації джерел.

ПРН. 17. Мати здатність діяти соціально свідомо і відповідально на основі етичних мотивів, приймати обґрунтовані рішення, саморозвиватися і самовдосконалюватися, нести відповідальність за новизну наукових досліджень та прийняття експертних рішень, здатність мотивувати співробітників та рухатися до спільної мети.