Мета дисципліни: глибоке вивчення студентами закономірностей розвитку світових типологічних класифікацій, озброїти майбутніх фахівців систематизованими та узагальненими знаннями про лісове господарства окремих країн і регіонів у контексті загальносвітових тенденцій розвитку лісогосподарського комплексу та міжнародних зв'язків.

Завдання дисципліни:

-          виявлення основних закономірностей формування світових типологічних класифікацій та окремих регіонів;

-          визначення тенденцій розвитку лісового господарства зарубіжних країн та регіонів, визначення методів та шляхів використання зарубіжного досвіду в лісовому господарстві України;

-          встановлення світових цін на продукцію лісового господарства;

-          вміння використовувати отримані знання на практиці.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

-                     знати:

-                     основні закономірності формування та розвитку світового лісового господарства та окремих регіонів,

-                     методи та шляхи використання зарубіжного досвіду в лісовому господарстві України,

-                     вміти:

-                     аналізувати тенденції розвитку лісового господарства в окремих країнах та регіонах,

-                     визначати переваги та недоліки його розвитку,

-                     аналізувати динаміку світових цін на  продукцію лісового господарства,

-                     аналізувати та робити висновки по вивченню основних тенденцій розвитку світових ринків продукції лісового господарства.

 Інтегральна компетенція. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Загальні компетентності: Здатність до абстрактного мислення, аналізу
та синтезу. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

Фахові компетентності: Здатність застосовувати для вирішення виробничих задач лісогосподарського виробництва та дослідження лісових екосистем сучасні інформаційні системи та комп’ютерні технології у процесі збору, оброблення та аналітичного узагальнення лісівничої інформації.

Програмні результати навчання. Практикувати інформаційний і науковий пошук, критично осмилювати та інтерпретувати результати, робити висновки та формувати напрями дослідження з урахуванням вітчизняного і закордонного досвіду.