Мета дисципліни: глибоке вивчення студентами закономірностей розвитку світових типологічних класифікацій, озброїти майбутніх фахівців систематизованими та узагальненими знаннями про лісове господарства окремих країн і регіонів у контексті загальносвітових тенденцій розвитку лісогосподарського комплексу та міжнародних зв'язків.
Завдання дисципліни:
- виявлення основних закономірностей формування світових типологічних класифікацій та окремих регіонів;
- визначення тенденцій розвитку лісового господарства зарубіжних країн та регіонів, визначення методів та шляхів використання зарубіжного досвіду в лісовому господарстві України;
- встановлення світових цін на продукцію лісового господарства;
- вміння використовувати отримані знання на практиці.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
- знати:
- основні закономірності формування та розвитку світового лісового господарства та окремих регіонів,
- методи та шляхи використання зарубіжного досвіду в лісовому господарстві України,
- вміти:
- аналізувати тенденції розвитку лісового господарства в окремих країнах та регіонах,
- визначати переваги та недоліки його розвитку,
- аналізувати динаміку світових цін на продукцію лісового господарства,
- аналізувати та робити висновки по вивченню основних тенденцій розвитку світових ринків продукції лісового господарства.
Інтегральна компетенція. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності: Здатність до абстрактного мислення, аналізу
та синтезу. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
Фахові компетентності: Здатність застосовувати для вирішення виробничих задач лісогосподарського виробництва та дослідження лісових екосистем сучасні інформаційні системи та комп’ютерні технології у процесі збору, оброблення та аналітичного узагальнення лісівничої інформації.
Програмні результати навчання. Практикувати інформаційний і науковий пошук, критично осмилювати та інтерпретувати результати, робити висновки та формувати напрями дослідження з урахуванням вітчизняного і закордонного досвіду.
- Викладач: Адаменко Світлана Анатоліївна