Мета дисципліни: визначення особливостей морфології та екологічного поширення рослин-індикаторів лісорослинних умов. Вивчення основних положень лісової типології.
Завдання дисципліни: характеристика законів розвитку лісових насаджень, взаємовпливу деревних та трав’янистих рослин, відношення видів та їх угруповань до едафічних факторів, а також впливу на навколишнє середовище, щоб покращувати екологічну ситуацію як в самому лісі, так і за його межами.
Місце дисципліни у структурно-логічній схемі підготовки здобувачів вищої освіти: «Трав'янисті індикатори лісорослинних умов» є вибірковою дисципліною, яка вивчається молодшими бакалаврами на другому курсі. Дисципліні передують вивчення таких предметів, як «Ботаніка» та «Основи екології»
Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми у лісовій галузі професійної діяльності, що передбачає застосування певних теорій і методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Фахові компетентності.
Здатність проводити лісівничі вимірювання та дослідження.
Здатність аналізувати стан дерев, лісостанів, особливості їх росту і розвитку на основі вивчення дослідних даних, літературних джерел та нормативно-довідкових матеріалів.
Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови проживання людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.
Програмні результати навчання.
Аналізувати результати досліджень лісівничо-таксаційних показників дерев, деревостанів, їх продуктивності, стану насаджень та довкілля.
Впроваджувати розроблені проектні рішення у виробництво та забезпечувати ведення лісового господарства на засадах наближеного до природи лісівництва.
- Викладач: Адаменко Світлана Анатоліївна