Мета дисципліни: визначення особливостей морфології та екологічного поширення рослин-індикаторів лісорослинних умов. Вивчення основних положень лісової типології.

Завдання дисципліни: характеристика законів розвитку лісових насаджень,   взаємовпливу  деревних та трав’янистих рослин, відношення видів та їх угруповань до едафічних факторів, а також впливу на навколишнє  середовище, щоб покращувати екологічну ситуацію як в самому лісі, так і за його межами.

Місце дисципліни у структурно-логічній схемі підготовки здобувачів вищої освіти: «Трав'янисті індикатори лісорослинних умов» є вибірковою дисципліною, яка вивчається молодшими бакалаврами на другому курсі. Дисципліні передують вивчення таких предметів, як «Ботаніка» та «Основи екології»

Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми у лісовій галузі професійної діяльності, що передбачає застосування певних теорій і методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Фахові компетентності.

Здатність проводити лісівничі вимірювання та дослідження.

Здатність аналізувати стан дерев, лісостанів, особливості їх росту і розвитку на основі вивчення дослідних даних, літературних джерел та нормативно-довідкових матеріалів.

Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови проживання людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.

Програмні результати навчання.

Аналізувати результати досліджень лісівничо-таксаційних показників дерев, деревостанів, їх продуктивності, стану насаджень та довкілля.

Впроваджувати розроблені проектні рішення у виробництво та забезпечувати ведення лісового господарства на засадах наближеного до природи лісівництва.