Мета: дисципліна «Лісозахист» повинна дати майбутньому фахівцеві сучасні теоретичні знання і практичні навички з питань захисту лісових рослин і на основі аналізу сучасних досягнень науки планувати профілактичні і захисні заходи з використанням найбільш безпечних для довкілля засобів і заходів.

Завдання: успішно планувати і проводити заходи захисту лісових насаджень.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: загальні відомості про асортимент засобів захисту рослин, що застосовуються у даній галузі, їх класифікацію і регламентацію застосування;

фактори, що посилюють чи послаблюють дію певних засобів і заходів, дію пестицидів та інших засобів на рослини;

терміни та визначення, що застосовуються у даній галузі;

безпечність певних засобів і заходів відносно довкілля, їх післядію і кругообіг у природі;

шляхи запобігання формуванню резистентності шкідливих організмів до засобів захисту.

вміти: діагностувати більшість патологічних змін, що відбулися в рослинах та визначати причини і екологічні передумови їх виникнення;

оцінювати фактори, що впливають на розвиток і поширення шкідливих організмів.

Місце дисципліни у структурно-логічній схемі підготовки здобувачів вищої освіти: «Лісозахист» є обовязковою дисципліною, яка вивчається на другому курсі. Дисципліні передують вивчення таких предметів, як Ботаніка, Лісорозведення та Заповідне лісознавство.

Інтегральна компетентність. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми у лісовій галузі професійної діяльності, що передбачає застосування певних теорій і методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності:

- здатність до усної комунікації і письмової державною мовою та володіння іноземною для отримання необхідної фахової інформації з інтернет-ресурсів;

- знання та розуміння предметної області опановувати сучасні дисципліни;

- прагнення до збереження навколишнього середовища;

- наполегливість у досягненні цілей та здатність оцінювати власно виконану роботу;

 - навички здійснення безпечної діяльності.

Фахові компетентності:

- здатність аналізувати стан дерев, лісостанів, особливості їх росту і розвитку на основі вивчення дослідних даних, літературних джерел та нормативно-довідкових матеріалів;

- здатність вибрати типове обладнання та інструменти для вирішення сформульованого завдання, а також оцінити економічну ефективність його виконання.

Програмні результати навчання:

- використовувати усно і письмово українську мову та вміти спілкуватись іноземною мовою у колі фахівців лісового господарства;

- здійснювати підбір і використання необхідного обладнання, інструментів для організації виробничого процесу з урахуванням екологічних, технічних та технологічних можливостей;

- здійснювати підбір і використання необхідного обладнання, інструментів для організації виробничого процесу з урахуванням екологічних, технічних та технологічних можливостей;

- організувати результативні та безпечні умови праці.