Мета курсу (інтегральна компетентність) – здатність розв’язувати складні наукові задачі та проблеми лісової селекції, включно з прийняттям рішень щодо відбору даних та вибору методів досліджень для вивчення лісових біогеоценозів (відповідно до спеціалізації) у різних просторово-часових масштабах із використанням комплексу міждисциплінарних даних, в умовах глобальних змін навколишнього середовища.

Цілі курсу (програмні компетентності):

-                     робити висновки на основі одержаних досліджень, застосовувати їх у науковій та практичній сфері, володіти методами і технологіями обробки лісогосподарської інформації, ГІС-технологіями і моделювання, створювати бази даних і використовувати інтернет-ресурси;

-                     приймати обґрунтовані рішення, планувати і здійснювати комплексні дослідження на сучасному рівні з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій на основі цілісного системного наукового світогляду з використанням знань в області історії і філософії науки;

-                     формулювати наукову проблему, розробляти робочі гіпотези, визначати актуальність, мету, завдання, які необхідно вирішити для досягнення мети, оцінювати необхідні ресурси та час для реалізації, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики;

-                     виявляти, отримувати й аналізувати інформацію з різних джерел, організовувати та керувати інформацією;

-                     дотримуватись норм наукової етики, авторського і суміжних прав інтелектуальної власності; державної та міжнародної систем правової охорони інтелектуальної власності;

-                     аналізувати, систематизувати та узагальнювати результати проведених експериментів і досліджень.

Програмні результати навчання:

- знати основи екології та еволюції штучних лісових ценозів;

- знати екологічні основи відтворення і вирощування насаджень та особливості їх використання в різних ґрунтово-кліматичних зонах;

- знати екологічні особливості відтворення деревостанів корінних типів лісу і лісорозведення на нелісових землях;

- визначати періоди розвитку та формування штучних і природних насаджень;

- оцінювати екологічну та лісівничу доцільність тих чи інших лісокультурних методів, способів і заходів;

- розробляти науково-обґрунтовані типи лісових культур з урахуванням принципів екологічно-орієнтованого лісівництва.

Короткий зміст курсу:

Теоретичні основи ведення екологічно орієнтованого лісового господарства в Україні. Теоретичні основи генезису та формування лісових біоценозів. Концептуальні основи та теоретичні положення лісовідновлення і лісорозведення на засадах екологічно орієнтованого лісівництва. Організаційні підходи та основі напрямки вдосконалення рубань головного користування на засадах екологічно орієнтованого лісівництва. Загальні та зональні вимоги до лісівничо-екологічних методів і прийомів ведення лісового господарства.