Мета дисципліни. Формування у студентів основних принципів проектування та створення протиерозійної системи, яка включає організаційно-господарські, агротехнічні, лісомеліоративні і гідротехнічні заходи.

Завдання. Вміння проводити моніторинг і впорядкувати захисні лісові насадження на території України з урахуванням сучасних наукових уявлень.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

  1. Основні конструкції полезахисних лісових смуг, їх недоліки та переваги у певних грунтово-кліматичних умовах;
  2. Заходи по боротьбі із засоленням та надмірним зволоженням грунтів.

вміти:

  1. Правильно підбирати схеми розміщення та деревно-чагарниковий склад насаджень;
  2. Грамотно виконати підбір місцерозташування лісосмуг;
  3. Підібрати необхідну кількість посадкового матеріалу для створення полезахисних лісових смуг;
  4. Своєчасно вміти визначити та запобігти появі шкідників та хвороб;
  5. Проводити моніторинг полезахисних лісових насаджень.

Інтегральна компетентність.  Здатність розв’язувати складні наукові задачі та проблеми, включно з прийняттям рішень щодо відбору даних та вибору методів досліджень для вивчення лісових біогеоценозів (відповідно до спеціалізації) у різних просторово-часових масштабах із використанням комплексу міждисциплінарних даних, в умовах глобальних змін навколишнього середовища.

Загальні компетентності. Креативність, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; Здатність до критичного аналізу та оцінювання сучасних наукових досягнень при вирішенні дослідницьких і практичних завдань, в тому числі в міждисциплінарних областях; Здатність виявляти, отримувати й аналізувати інформацію з різних джерел, організовувати та керувати інформацією.

Фахові компетентності. Здатність формулювати наукову проблему, розробляти робочі гіпотези, визначати актуальність, мету, завдання, які необхідно вирішити для досягнення мети, оцінювати необхідні ресурси та час для реалізації, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики; Вміння формалізовувати фахові прикладні задачі в галузі лісового господарства, алгоритмізовувати їх.